Πώς ξέρω αν ο οδοντίατρος μου είναι καλός;

Πώς ξέρω αν ο οδοντίατρος μου είναι καλός;

Η σχέση μας με τον οδοντίατρο μας είναι σχέση ζωής, γιαυτό καλό είναι όταν βρούμε κάποιον που μας ταιριάζει και θεωρούμε ότι ανταποκρίνεται σε ότι ζητάμε να μην τον αλλάξουμε ποτέ!                                                                                                                        

 

Πώς όμως ξέρουμε αν ο οδοντίατρος μας είναι καλός ή όχι; Ή ακόμη με ποιά κριτήρια τον αξιολογούμε; Παρακάτω υπάρχουν κάποιες χρήσιμες προτάσεις για να βοηθήσουμε στην αξιολόγηση.

Η πρώτη εντύπωση μετράει.

Από τη γραμματεία του οδοντιάτρου, το ιατρείο μέχρι και το χρόνο που θα χρειαστεί να περιμένετε στο ραντεβού σας, όλα παίζουν τον ρόλο τους! Είναι ευγενικός ο κύριος ή η κυρία στη ρεσεψιόν, όταν καλείτε για να κλείσετε το ραντεβού σας; Σίγουρα το προσωπικό ενός οδοντιάτρου λέει πολλά και για την πρακτική του.

Τι αίσθηση έχετε όταν μπαίνετε στο ιατρείο του; Το περιβάλλον θα πρέπει να είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να αποπνέει μία αίσθηση χαλαρότητας και ηρεμίας, μια όμορφη διακόσμηση, ένας προσεγμένος και καθαρός χώρος θα βοηθούσε πολύ σε αυτό. Επίσης, λέει πολλά και για την καθαριότητα και τους κανόνες υγιεινής που τηρούνται μέσα στο οδοντιατρείο.

Μεγάλη πλειοψηφία ανθρώπων φοβάται τους οδοντιάτρους, ένας χώρος που θυμίζει ιατρείο με την αυστηρή και ψυχρή έννοια δεν θα βοηθούσε καθόλου στην ψυχολογία τους.

Η αναμονή. Στο προγραμματισμένο σας ραντεβού χρειάζεται να περιμένετε; Μία μικρή αναμονή είναι αποδεκτή, όμως το να περιμένει κάποιος αρκετή ώρα, δέν είναι ότι καλύτερο καθώς δείχνει έλλειψη οργάνωσης. Βέβαια, δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο κάποιου επείγοντος  περιστατικού, ή κάποιου προβλήματος που δεν είχαν υπολογίσει για εκείνη τη στιγμή.

Η υγιεινή και αποστείρωση των οδοντιατρικών εργαλείων.

Όπως προαναφέραμε, πολύ βασικό, αν όχι το βασικότερο είναι αν τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και αποστείρωσης. Μπορείτε να ρωτήσετε αν θέλετε και να μάθετε πως καθαρίζουν τον οδοντιατρικό εξοπλισμό τους. Καθώς και τον χώρο που διαθέτουν για αποστείρωση.

«Επίπεδο πόνου»

Ένα σημάδι καλού οδοντιάτρου είναι, κατά πόσο είναι σε θέση να "βοηθήσει" τον ασθενή με τρόπο που θα τον κάνει να πονέσει όσο το δυνατόν λιγότερο. Ένας καλός οδοντίατρος και επιστήμων έχει επενδύσει σε νέες τεχνολογίες και εργαλεία που κάνουν τη θεραπεία ανώδυνη. Με αυτό τον τρόπο σέβεται και νοιάζεται για τον ασθενή του.

Ακραίες και περιττές διαδικασίες.

Όταν αντιμετωπίζουμε κάποιο οδοντιατρικό πρόβλημα, ο οδοντίατρος που έχουμε απευθυνθεί, οφείλει να εξαντλήσει όλες τις ενναλλακτικές λύσεις που μπορεί να είναι λιγότερο δαπανηρές και να μην προβαίνει σε άσκοπες επεμβάσεις και θεραπείες που μπορούν ίσως να αποφευχθούν. Δηλαδή να λειτουργεί με γνώμονα τον ασθενή και όχι τα χρήματα.

Επικοινωνία

Μετά την παροχή των υπηρεσιών του, υπάρχει επικοινωνία ανάμεσα στο γιατρό και τον ασθενή; Υπάρχει η δυνατότητα να τον καλέσετε εσείς ή ο ίδιος για να σας ρωτήσει για την πορεία της θεραπείας ή να σας δώσει οποιαδήποτε συμβουλή;

Το ίδιο συμβαίνει και μετά την έξοδο σας από το ιατρείο. Εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, ή την επόμενη εβδομάδα θα χρειαστεί να τον επισκεφτείτε ξανα; Όσα αναφέραμε παραπάνω μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε τον κατάλληλο για εσάς!

 

 

Smile in Athens

Λεωφ. Μεσογείων 387
Αγία Παρασκευή
(Νομισματοκοπείο)

Smile in London

4 Worlds End Place
Kings Road SW19 OHE
Chelsea

Επικοινωνία

210 608 3126

Ώρες επικοινωνίας:
καθημερινά Δευτέρα έως Παρασκευή 9-2 &
τα απογεύματα Τρίτης Τετάρτης Παρασκευής 4-8

Ακολουθήστε μας:

© Copyright 2020 Smile Design Ltd.